Iik, on jo kesäkuu! Pääsykokeet ovat siis tässä kuussa!
Näin toisen pääsykoepainajaisenikin viime yönä. Siinä kaikki meni ihan pieleen, unohdin kännykän kotiin, parkkeeratessa törmättiin polkupyöriin, olin unohtanut lyijykynät kotiin (onneksi tosin ne löytyi jostain), kokeessa oli ihan ihmeellisiä kysymyksiä ihmisen anatomiasta... Argh. Onneksi se oli vaan unta, en kyllä tuolla kokeella olisi yliopistoon päässyt.
Näin toisen pääsykoepainajaisenikin viime yönä. Siinä kaikki meni ihan pieleen, unohdin kännykän kotiin, parkkeeratessa törmättiin polkupyöriin, olin unohtanut lyijykynät kotiin (onneksi tosin ne löytyi jostain), kokeessa oli ihan ihmeellisiä kysymyksiä ihmisen anatomiasta... Argh. Onneksi se oli vaan unta, en kyllä tuolla kokeella olisi yliopistoon päässyt.